Bestelinformatie
Betaling
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
Alle vermelde prijzen in de shop zijn inclusief BTW (0%).
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kan veilig betalen via
- Bancontact
- PayPal
- iDEAL
- Vooraf overschrijven
Verzenden
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De exacte verzendkosten voor jouw bestelling worden weergegeven in het winkelwagentje zodra je de gewenste producten hebt toegevoegd.
België:
- De verzendkosten voor levering binnen België bedragen minimaal €2,00 en maximaal €6,00.
- Gratis verzending binnen België vanaf €50,00.
Nederland:
- De verzendkosten voor levering naar Nederland bedragen minimaal €3,00 en maximaal €11,00.
- Gratis verzending naar Nederland vanaf €70,00.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Je kan jouw bestelling gratis ophalen bij Heibergstraat 100, 2222 Itegem, België. Je selecteert deze optie in het winkelwagentje.
Je bestelling afhalen kan enkel op afspraak. Zodra je bestelling klaarstaat neem ik contact met je op om een afspraak te maken.
Waar kan ik mijn pakketje ontvangen?
Bestellingen worden verzonden naar België en Nederland. Je kan zelf kiezen waar je jouw pakketje laat leveren.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen verzonden met Bpost na ontvangst van de betaling.
Retourneren
Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren, kan dat?
Heb je iets verkeerd besteld of heb je je bedacht? Dan kan je je bestelling (of een deel ervan) terugzenden binnen 14 kalenderdagen nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Download daarvoor het retourformulier en stuur dit volledig ingevuld naar info@imaginelle.be. In dit formulier vind je ook alle instructies om je pakketje retour te zenden.
Het aankoopbedrag van de artikelen wordt zo snel mogelijk teruggestort van zodra ik de geretourneerde artikelen ontvangen heb, tenzij ik bij ontvangst merk dat ze door eigen toedoen beschadigd of reeds gebruikt zijn.
Je betaalt zelf de verzendkosten voor het retourzenden van de artikelen. Je bezorgt de artikelen terug in de originele staat en in de originele verpakking.
Wat kan ik niet retourneren?
- Artikelen die door eigen toedoen zijn beschadigd
- Gepersonaliseerde artikelen
- Artikelen die volgens jouw wensen gemaakt zijn
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen of er ontbreekt een artikel?
Controleer je pakketje altijd goed bij ontvangst. Mocht er onverhoopt iets niet of verkeerd geleverd zijn, neem dan binnen 5 kalenderdagen na het in ontvangst nemen van de bestelling contact met me op via info@imaginelle.be. Ik doe er alles aan om deze vergissing zo snel mogelijk recht te zetten.
Klachten
Ben je ergens niet helemaal tevreden over? Laat het me zeker weten via info@imaginelle.be en dan komen we samen tot een oplossing.
Vragen en meer informatie
Meer en uitgebreide informatie kan je terugvinden in de algemene voorwaarden.
Is er een probleem met je bestelling of heb je nog vragen? Geef zeker een seintje.